Obsługa klienta
Obsługa klienta
Jak możemy ci dzisiaj pomóc?
Telefon
Adres
Telefon
800 505 105
dok@selgros24.pl
Adres
Każda osoba, która wyrazi chęć dokonania zakupu na Selgros 24 może zostać jego klientem, nie trzeba być przedsiębiorcą. Klientem Selgros 24 może zostać osoba posiadająca już kartę Selgros, jak i każda osoba, która pomyślnie przejdzie rejestrację.
Obecnie zakupu można dokonać tylko po rejestracji i aktywacji karty/numeru klienta na Selgros24..
Faktura lub paragon zostaną wysłane drogą mailową po spakowaniu zamówienia.
Faktura generowana jest automatycznie na dane rejestrowe firmy i wysyłana jest w wersji elektronicznej po spakowaniu zamówienia.
Na podstronie z logowaniem kliknij w napis "Zapomniałeś hasła?", następnie proszę wybrać opcję „Wyślij link do resetowania hasła". W odpowiedzi na podanego maila otrzymają Państwo link do nowego hasła. Użyj je do zalogowania się w sklepie.
Każdy błąd, który pojawia się na stronie, wyjaśnia dlaczego rejestracja nie może dojść do skutku. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu internetowego.
Za zamówienie zapłacisz wybierając płatność online, szybki przelew lub przelew tradycyjny. Zakupy opłacisz kartą płatniczą/kredytową, poprzez płatność elektroniczną Przelewy24 lub dokonując jej za pobraniem (dodatkowa opłata 5 zł)
Reklamację najlepiej złożyć poprzez napisanie wiadomości email do Działu Obsługi Klienta na adres dok@selgros24.pl. Wiadomości powinna zawierać takie informacje jak: numer zamówienia, nazwę reklamowanego artykułu, adres e-mail do kontaktu, datę zakupu, datę dostarczenia towaru, datę stwierdzenia wady, preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji - zwrot gotówki/wymiana/naprawa, wybór tytułu reklamacji - gwarancyjna lub rękojmia, powód zgłoszenia oraz numer konta do zwrotu należności.
Zgodnie z regulaminem można dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, nie podając przyczyny.
Informacja 1-3 dni oznacza orientacyjny czas, w jakim zamówienie zostanie skompletowane i przekazane do wysyłki po zaksięgowaniu płatności na koncie Selgros. Zamówienia z opcją „płatność przy odbiorze” traktowane są jako opłacone. 1-3 dni liczymy jako dni robocze.
Zwrot środków jest dokonywany w terminie do 14 dni na konto, z którego wpłynęła płatność. Staramy się jednak, aby czas oczekiwania był krótszy. Dla płatności pobraniowych należy podać numeru konta, na które ma być wykonany zwrot.
Zamówienia realizujemy tylko poprzez stronę internetową Selgros24. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych..
Zmianę można dokonać poprzez kontakt z właściwą halą Selgros lub pisząc na adres dok@selgros24.pl
Zamówione produkty należy odesłać na adres Selgros 24.pl , 55-095 Długołęka, Wrocławska 4C
Zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym Selgros 24 jest możliwy również w stacjonarnych halach Selgros.
Konto może być zablokowane z różnych powodów np.: zgłoszenie zagubienia karty. Prosimy o kontakt z działem obsługi sklepu internetowego lub ze stacjonarna hala Selgros.
Uszkodzenia widoczne podczas dostarczenia należy zgłosić kurierowi i spisać z nim protokół uszkodzenia. Uszkodzenia stwierdzone po wizycie kuriera lub braki w paczce należy zgłosić w Dziale Obsługi Klienta na adres mailowy dok@selgros24.pl
Po zatwierdzeniu zamówienia można wykasować wybrane produkty kontaktując się z działem obsługi klienta sklepu internetowego, jeżeli zamówienie nie zostało skierowane do kompletacji. Chcąc domówić brakujące produkty prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Adres e- mail można zmienić kontaktując się z działem obsługi sklepu internetowego lub na swoim koncie na Selgros24 – „moje dane” – zmiana hasła.
Aby złożyć zamówienie wystarczy aktywować konto na Selgros 24, nie jest wymagana „fizyczna” karta.
Fakt utraty karty należy zgłosić za pośrednictwem formularza kontaktowego lub w najbliższej hali Selgros. Zguba karty zostanie odnotowana na Państwa koncie. Otrzymają Państwo nową kartę, którą należy aktywować na Selgros24. Chcąc skorzystać z tego samego adresu e- mail prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu internetowego.
W każdej chwili można zrezygnować z usług poprzez zamknięcie konta na Selgros 24 lub poprzez nieskładanie zamówień.
Zwróć uwagę na komunikaty które są wyświetlane na stronie Selgros 24. Sprawdź czy dodałeś adres dostawy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Selgros 24.
Ceny w sklepie internetowym mogą się nieznacznie różnić.
Obecnie wysyłkę zamówień realizujemy jedynie na terenie Polski.
Możliwe ustawowo zmiany można dokonać poprzez wysłanie do nas noty korygującej na adres dok@selgros24.pl
Płatność bonami Sodexo możliwa jest w stacjonarnej hali Selgros.
Obecnie nie ma możliwości opłacenia zamówienia w ten sposób.
Dokonując przelewu należy działać zgodnie z wytycznymi, czyli np.: nie dodawać żadnych dodatkowych znaków czy komentarzy w tytule przelewu. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu internetowego.
Kurier jest zobowiązany do wniesienia paczek do 30kg pod drzwi.
Nie oferujemy usługi montażu zakupionego sprzętu.
Obecnie nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów.
Zmiana terminu dostawy jest możliwa w wyjątkowych sytuacjach, tylko w przypadku, kiedy paczka nie została przekazana kurierowi.
Status przesyłki można sprawdzić na stronie wybranego przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego.
Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy firmy kurierskiej w dni robocze od 8 do 17. Wszystkie odstępstwa w tym zakresie mogą być dokonywane poprzez bezpośredni kontakt z przewoźnikiem..
W sklepie internetowym Selgros 24 zwrotu dokonuje klienta na własny koszt.
Jeśli zużyty sprzęt odpowiada kupionemu w Sklepie Internetowym Selgros jesteśmy zobowiązani przyjąć takie urządzenie. Po złożeniu zamówienia należy o tym fakcie powiadomić nas, przesyłając formularz kontaktowy i podając w jego treści numer dokumentu sprzedaży lub numer zamówienia, którego dotyczy zwrot „elektro-złomu”. Zlecimy kuriera, który odbierze sprzęt odpowiednio zapakowany i gotowy do wysyłki.
Wszystkie dane zamawiającego są chronione certyfikatem bezpieczeństwa, który zapobiega wyciekowi danych osobowych jak również poufnych informacji do innych podmiotów zaangażowanych w proces towarzyszący zamówieniu.
Polityka bezpieczeństwa jest realizowana w oparciu o wymagania i procedury publikowane przez organizacje płatnicze, indywidualne rozwiązanie opracowane z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych, a także wieloletnie doświadczenie Przelewy24, które obsługuje płatności w naszym sklepie.
Poprzez formularz kontaktowy na stronie Selgros24.pl w zakładce kontakt lub z Infolinią pod nr 800 505 105, email: dok@selgros24.pl Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00.
- Jeżeli chcesz porozmawiać o koncie na Selgros24/w aplikacji przygotuj: numer karty/ lub dane firmy/ lub adres mailowy na który jest zarejestrowane konto - Jeżeli chcesz porozmawiać o zamówieniu, które złożyłeś na Selgros 24 przygotuj: Numer zamówienia/ lub numer listu przewozowego - Jeżeli chcesz zapytać o produkt z asortymentu Selgros 24 przygotuj: Numer artykułu o którym będziemy rozmawiać Przygotowanie tych danych przed połączeniem z konsultantem pomoże skrócić czas rozmowy.