Cukierki i karmelki 1 kg TERAZ do -50% z kodem!
CUKIER50
Akcesoria do firmy i dla pracowników — w co warto się zaopatrzyć aby pracować efektywnie?
Każdy przedsiębiorca, myśląc o firmie, nie może pomijać swoich pracowników. Wybór odpowiednich akcesoriów biurowych powinien iść w parze ze zrozumieniem ich potrzeb. Jednak jak się za to zabrać, aby zaoszczędzić, jednocześnie dbając o satysfakcję i zgodne z prawem BHP warunki pracy wszystkich zatrudnionych?
Bezpieczeństwo, komfort i efektywność, czyli o czym trzeba pamiętać, zaopatrując firmę?
Wyposażając firmę w akcesoria dla pracowników, pracodawca musi pamiętać o trzech czynnikach przemawiających za wyborem danego produktu: bezpieczeństwie, komforcie i efektywności. W zależności od rodzaju wykonywanych czynności przez osoby zatrudnione, jak i warunków panujących w miejscu pracy, należy kierować się wspomnianymi czynnikami, aby móc zapewnić przyjazne warunki pracy oraz zapobiegać sytuacjom zagrożenia życia lub zdrowia.
->Pracownicy korzystający na co dzień ze sprzętu elektronicznego, komputera czy laptopa, drukarek, kopiarek, powinni mieć możliwość korzystania z ergonomicznie wyposażonego biura, np. w postaci wygodnych krzeseł biurowych, dostosowanych do odpowiedniej wysokości szafek na akta i dokumenty oraz odpowiednich monitorów, klawiatur i podkładek pod myszki , aby nie narażać wzroku i zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów z kręgosłupem. Jeśli zatrudnieni są w ciągłym biegu i wykonują pracę z różnych miejsc, dobrze jest zdecydować się na kompaktowe notebooki HP zamiast tradycyjnych komputerów nieprzenośnych.
->Pracownicy fizyczni powinni natomiast otrzymać od pracodawcy odzież ochronna: rękawice ochronne, spodnie robocze, sandały robocze, a także — jeśli warunki tego wymagają — okulary i maski przeciwpyłowe. Właściwie dobrane oświetlenie oraz inne akcesoria korzystnie wpłyną na efektywność pracy. Dobrej jakości narzędzia skrócą czas potrzebny do wykonania zadania, zwiększą dokładność i pozwolą na uniknięcie błędów.
Artykuły dla firmy i biura — które są najważniejsze?
Efektywność i jakość wykonywanych zadań zawsze idą w parze z wygodą, a także odpowiednio zagospodarowaną przestrzenią w miejscu pracy. Dodając artykuły biurowe do koszyka, nie można zatem pominąć:
-notatników i organizerów ułatwiających planowanie,
-skoroszytów i segregatorów,
-artykułów do pisania, w tym przede wszystkim markerów, flamastrów, kredek bądź farb, niezbędnych w firmach zajmujących się projektowaniem, marketingiem, reklamą i grafiką,
-papieru ksero, tonerów i tuszu do drukarki,
-narzędzi do prezentacji takich jak flipcharty, tablice suchościeralne albo rzutniki.
Ponadto warto rozważyć zakup lub wymianę takich urządzeń jak niszczarki do papieru, wielofunkcyjne drukarki lub urządzenia wielofunkcyjne, kamery obrotowe oraz zestawy do monitoringu.
Artykuły spożywcze i „umilacze” czasu — woda, kawa i przekąski
Niektóre artykuły spożywcze do firmy, przede wszystkim woda, stanowią obowiązkowe wyposażenie każdego miejsca pracy. Pozostałe, np. batoniki, owoce, herbata czy kanapki, pozwalają uzupełnić energię w chwili przerwy od pracy, zrelaksować się, a także pobudzić koncentrację lub nabrać energii do działania. To między innymi dlatego warto rozważyć zakup produktów takich jak:
-zdrowe przekąski, np. liofilizowane owoce, batony muesli, chipsy warzywne, mieszanki bakalii, -napoje na bazie kokosa i guarany o niskiej zawartości cukru oraz soki owocowe, -różne rodzaje kawy — od parzonej po rozpuszczalną ( oraz pozwalające zaoszczędzić cenny czas ekspresy do kawy) -herbaty ziołowe i owocowe w saszetkach lub proszku.
Informacje nie stanowią porad eksperckich w indywidualnej sprawie i Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki porad.
Informacje nie stanowią porad eksperckich w indywidualnej sprawie i Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki porad.