Darmowa dostawa już od 249zł!
Informacje nie stanowią porad eksperckich w indywidualnej sprawie i Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki porad.
Jak efektywnie sprzedawać w okresie Bożego Narodzenia?
Zbliża się wyjątkowy czas Bożego Narodzenia – pełen radości, zapachu pierników i świątecznych lampek, kiedy zakupy stają się nieodłączną częścią przygotowań.Sklepy online tętnią życiem, a klienci szukają idealnych prezentów dla swoich bliskich. W Selgros24 doskonale rozumiemy, że dla przedsiębiorców to niezwykła okazja, aby zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów.
Sprzedaż w okresie świątecznym to jednak coś więcej niż tylko oferowanie produktów – to umiejętność stworzenia wyjątkowego doświadczenia, które przyciągnie klientów. Warto zadbać o atmosferę wokół swojego biznesu, dodając świąteczne akcenty, takie jak dekoracje, specjalne promocje czy wyjątkowe opakowania na prezenty. Klienci chętniej dokonują zakupów tam, gdzie czują się otoczeni miłą aurą i mogą znaleźć coś unikalnego.
Mobilność w sprzedaży – wygodne rozwiązania na jarmarki i na wynos
Nie można też zapominać o rozwoju kanałów sprzedaży. Jeśli działasz na jarmarku bożonarodzeniowym, w galerii handlowej czy w plenerze, mobilność staje się kluczem do sukcesu. Jeśli chcesz być mobilnym sprzedawcą, potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania do płatności. Terminal płatniczy lub aplikacje do obsługi mobilnych płatności pozwolą Ci obsługiwać klientów wygodnie i szybko – bez względu na to, czy płacą oni kartą czy telefonem. W okresie świątecznym klienci doceniają rozwiązania bezgotówkowe, które są szybkie i bezpieczne.
Terminale płatnicze SumUp
Do tego właśnie służą terminale płatnicze SumUp. Za ich pomocą można przyjmować płatności zbliżeniowe – które są wygodniejsze dla klientów – w dowolnym miejscu, w którym można połączyć się z Internetem. Rozwiń swój biznes, przyjmując płatności przy użyciu:
- karty debetowej
- karty kredytowej,
- płatności zbliżeniowych,
- płatności przy użyciu portfeli mobilnych (Apple Pay i Google Pay).
Wybierz spośród modeli Air, Solo oraz 3G + drukarka, aby dobrać odpowiednie rozwiązanie do płatności dla siebie. Wszystkie te urządzenia do obsługi kart umożliwiają korzystanie z dowolnej opcji płatności bezgotówkowych i można je zabrać ze sobą wszędzie.
SumUp Air
Ze względu na przystępną cenę i prostotę obsługi najpopularniejszy jest Air. Jego konfiguracja zajmuje około minuty, a polega na sparowaniu terminala ze smartfonem z zainstalowaną, bezpłatną aplikacją SumUp (dostępną na urządzenia z systemami Android oraz iOS). Następnie wystarczy włożyć urządzenie do kieszeni i zacząć sprzedaż. Air to urządzenie autonomiczne, ale jest też dostępny w zestawie z elegancką stacją dokującą.
###SumUp 3G z drukarką Kolejny model to 3G, który jest wyposażony w drukarkę. Jest to całkowicie samowystarczalne urządzenie dzięki wbudowanej karcie SIM z nielimitowaną transmisją danych oraz opcją łączności przez Wi-Fi. Dzięki temu do przyjmowania płatności nie jest potrzebny smartfon z aplikacją.
Drukarka umożliwia drukowanie papierowych potwierdzeń transakcji dla klientów, co świetnie się sprawdza na jarmarkach świątecznych i w innych tymczasowych lokalizacjach. Wystarczy załadować do niej papier (w zestawie jest kilka rolek na początek) i wybrać opcję potwierdzenia płatności po dowolnej transakcji.
Drukarka pełni też funkcję stacji dokującej, zapewniając terminalowi energię przez cały dzień. Elastyczność mobilnego ładowania uwalnia od konieczności szukania gniazdka na jarmarku.
SumUp Solo
Solo, najbardziej zaawansowany z tych trzech terminali. Dzięki regularnym aktualizacjom oprogramowania działa podobnie jak smartfon. Tak jak 3G, również Solo ma wbudowaną kartę SIM z nielimitowaną transmisją danych i może też łączyć się z Wi-Fi.
Intuicyjny w obsłudze interfejs dotykowy umożliwia sprawdzenie historii transakcji, a także wystawianie cyfrowych potwierdzeń transakcji oraz zwrot środków dla wybranych transakcji. Klienci mogą Ci nawet dawać napiwki na ekranie.
Solo jest wyposażony w stację dokującą, dzięki której możesz przyjmować płatności non-stop.
Kiedy dołączasz do SumUp, zyskujesz nie tylko terminal. Profil, który zakłada się szybko, daje dostęp do różnych narzędzi wspierających Cię w prowadzeniu biznesu. Po pobraniu aplikacji można odbierać płatności zdalnie dzięki usługom Faktury i Płatności Linkiem.
Historia transakcji i raporty ze sprzedaży umożliwiają przegląd działalności Twojej firmy. W miarę dokonywania transakcji otrzymuje się regularne raporty o kondycji firmy, a pobrać je można dotknięciem przycisku.
Użytkownicy mają też dostęp do bezpłatnego kreatora sklepu „Online Store”. Platforma „Online Store” to łatwy sposób na zaistnienie firmy w Internecie. W zaledwie czterech krokach można zbudować witrynę internetową, załadować do niej katalog pozycji, dostosować stronę finalizacji transakcji i przedstawić klientom swoją firmę.
Kiedy sklep jest już gotowy, można za jego pośrednictwem sprzedawać wszystkim klientom i w dowolnej chwili. Wystarczy włączyć link do sklepu, aby klienci mogli rozpocząć robienie zakupów.
Funkcje te są dostępne bezpłatnie dla użytkowników SumUp bezpośrednio z aplikacji. Rozbudowana oferta usług dopełnia możliwości terminala płatniczego, tworząc wszechstronny i atrakcyjny ekosystem zaspokajający dowolne potrzeby firmy. Z okazji tegorocznych Świąt sprezentuj swojej firmie efektywność.
Informacje nie stanowią porad eksperckich w indywidualnej sprawie i Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki porad.