Artykuły higieniczne przydatne w biurze i firmie
Artykuły higieniczne to jeden z niezbędnych elementów wyposażenia biura lub firmy.
Niezależnie od tego, czy prowadzimy małe biuro, czy dużą firmę z wieloma pracownikami, zawsze powinniśmy zadbać o właściwy poziom higieny w naszej placówce. W tym celu warto zaopatrzyć się w konkretne produkty, które będą służyć nie tylko pracownikom, lecz także klientom. Sprawdź, jakie artykuły higieniczne powinny znaleźć się w biurze oraz jak zaoszczędzić na ich zakupie.
Jakie artykuły higieniczne przydadzą się w biurze?
Są pewne artykuły higieniczne do domowego lub firmowego biura — zarówno akcesoria, jak i środki kosmetyczne — które koniecznie trzeba uwzględnić na liście zakupów. Mają one za zadanie zapewnić odpowiednią higienę, a co za tym idzie — również zdrowie. Należy zaopatrzyć się przede wszystkim w ręczniki papierowe, mydła i żele do rąk, środki dezynfekujące, papier toaletowy, a także worki na śmieci. Te i wszystkie inne niezbędne produkty znajdziesz w jednym miejscu — w hurtowni Selgros.
Ręczniki papierowe w rolkach i w listkach są wygodne w użyciu i doskonale nadają się do szybkiego oczyszczenia rąk. Natomiast mydło w płynie oraz żele do rąk pozwalają na utrzymanie higieny. Z kolei dozowniki pomogą w prosty sposób aplikować płyn do dezynfekcji, a chusteczki dezynfekujące przydadzą się do szybkiego usuwania zanieczyszczeń i bakterii. Innym ważnym artykułem higienicznym jest papier toaletowy. Jego ilość należy dostosować do liczby osób pracujących w firmie.
Kolejny artykuł higieniczny, który warto mieć w biurze, najlepiej gdzieś pod ręką, to chusteczki higieniczne. Przydają się nie tylko w czasie kataru, lecz także wtedy, gdy trzeba coś szybko wytrzeć. W przypadku trudniejszych zabrudzeń sprawdzą się zaś chusteczki nawilżające. Okażą się również pomocne, gdy ktoś będzie chciał wyczyścić lub odświeżyć ręce. Są one wygodne w użyciu i wystarczająco mocne, a zarazem delikatne dla skóry. Można je wykorzystać do czyszczenia klawiatury, monitora, biurka bądź innych powierzchni, z którymi pracownicy często mają bezpośredni kontakt.
Jakie inne artykuły higieniczne warto mieć pod ręką?
Oprócz wspomnianych artykułów higienicznych do domowego lub firmowego biura dobrze jest wyposażyć się w produkty, które będą niezbędne w pewnych szczególnych sytuacjach, takich jak na przykład skaleczenie. Nietrudno bowiem o drobne zranienia podczas segregowania dokumentów albo używania ostrych przyborów. Dlatego wśród artykułów higienicznych należy mieć między innymi także plastry.
Sporządzając listę artykułów higienicznych do biura, warto uwzględnić na niej odświeżacze powietrza. Pomogą one utrzymać pomieszczenie w świeżości oraz wprowadzą przyjemny zapach. Szeroki wybór produktów w tej kategorii w Selgros24 pozwoli wybrać ten odpowiedni model. Co istotne, w miejscu pracy najlepiej sprawdzi się delikatny, niedrażniący zapach.
Jak zaoszczędzić na zakupie artykułów higienicznych do biura? Sprawdź!
Kupując artykuły higieniczne do biura, w Selgros można zaoszczędzić, korzystając z licznych promocji, wyprzedaży i akcji związanych z tańszą lub darmową dostawą. Warto też kupować je w wielopakach, ponieważ zwykle są znacznie tańsze niż te sprzedawane na sztuki. Co więcej, liczne filtry oraz możliwość sortowania asortymentu umożliwią Ci dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i możliwości finansowych.