Meble biurowe

Filtry close

 
 
 
 
SEJF 67739-S-15K

SEJF 67739-S-15K

Warunki umowy »
82.29
1 szt. z VAT
Do koszyka
 
 
 
 
SEJF 67739-S-25-TK1

SEJF 67739-S-25-TK1

Warunki umowy »
183.27
1 szt. z VAT
Do koszyka

Meble biurowe – podstawa wyposażenia miejsca pracy

Szukasz eleganckich i praktycznych mebli do biura? Sklep internetowy Selgros oferuje fotele i krzesła od sprawdzonych producentów. Wyróżniają się one wysoką jakością. Zanim wybierzesz meble do biura, pomyśl nie tylko o aktualnych, ale też przyszłych potrzebach firmy. Nawet jeśli w danej chwili nie potrzebujesz wielu biurek i krzeseł, pamiętaj, że przedsiębiorstwo będzie się rozwijać, co wiąże się z koniecznością zatrudnienia nowych pracowników. Wygospodaruj przestrzeń, w której postawisz dodatkowe meble. Jakie wybrać meble do biura? Aby zapewnić komfort pracownikom, zainwestuj w wysokiej jakości biurka i fotele obrotowe. Zwróć uwagę, czy można je swobodnie regulować. Dzięki temu każdy użytkownik dopasuje meble do swoich potrzeb. Komfort pracy wpływa na efektywność członków zespołu. Warto też ograniczyć rozpraszacze, aby pracownicy mogli bardziej skupić się na swoich obowiązkach. Szeroki wybór mebli do biura znacznie ułatwia stworzenie wygodnego stanowiska pracy. Podpowiadamy, jak zaaranżować nowoczesne i funkcjonalne biuro.

Jak urządzić nowoczesne biuro?

Jeśli kupujesz nowe meble do biura, zapytaj pracowników o radę. W ten sposób pokażesz, że liczysz się z ich zdaniem, a przy tym rzeczywiście zadbasz o ich potrzeby. Pamiętaj, że członkowie zespołu mają różne zakresy obowiązków, a przecież wpływa to na rodzaj i ustawienie elementów wyposażenia. Specjaliści ds. HR twierdzą, że nawet takie detale jak podstawka na laptopa, liczba półek czy koszy na śmieci może wpłynąć na efektywność pracowników. Drukarkę, kserokopiarkę i skaner postaw w neutralnym miejscu, np. na korytarzu, dzięki czemu każdy będzie miał do nich taki sam dostęp. W ten sposób nie zostaniesz oskarżony o to, że faworyzujesz jakiś dział.

Jak poprawić komfort pracy?

Przede wszystkim wybierz ergonomiczne krzesła, fotele i biurka, które pozwalają zapomnieć o bólu kręgosłupa czy szyi. W ten sposób można zmniejszyć poziom absencji, co wpłynie na terminową realizację projektów. Wielkość biurka powinna pasować do metrażu pomieszczenia, ale też zapewniać swobodę pracy. Nie może być zbyt małe – w przeciwnym razie nie zmieści się na nim sprzęt i dokumenty. Z drugiej strony za duże biurka utrudniają przechodzenie, a przy tym przytłaczają wnętrze. Sprawdź, czy można je wygodnie regulować, dzięki czemu użytkownicy dopasują je do swoich potrzeb. W naszej ofercie znajdziesz zarówno proste biurka, jak i modele z półkami czy szufladami. Dzięki temu dopasujesz je do preferencji pracowników. Zastanawiasz się, jakie biurko wybrać do gabinetu? Wiele osób decyduje się na model narożny z szafką, który nie zabiera zbyt wiele miejsca. Wśród mebli biurowych istotną rolę odgrywają krzesła. Nowoczesne modele umożliwiają regulację wysokości i głębokości siedziska i podłokietników. Poszukaj krzeseł z otworami wentylacyjnymi, dzięki czemu zapewnią one komfort nawet w upalne dni.

Jakie kupić meble do biura?

Zastanawiasz się, gdzie przechowywać ważne dokumenty? Możesz je do schować do sejfu, dzięki czemu zyskujesz pewność, że nie trafią w niepowołane ręce. Chcesz szybko zaprowadzić porządek w biurze? W takim razie zwróć uwagę na pojemne szafy, do których włożysz dokumenty, sprzęt i niezbędne akcesoria. Proponowane meble są zamykane na klucz, dzięki czemu ważne pisma nie trafią w niepowołane ręce. Można je kupować pojedynczo, a w razie potrzeby zestawić ze sobą. Jeśli szukasz szafy, w której będą wisiały okrycia wierzchnie, wybierz model z drążkami na wieszaki. Jak chronić dane wrażliwe pracowników? Wszelkie dokumenty należy przechowywać w metalowych szafkach kartotekowych. Zwykle są one zamykane na mały kluczyk, a tym samym pozwalają uniknąć wycieku informacji. Zachowajmy w nich chronologiczny porządek. Dzięki temu w mgnieniu oka znajdziemy niezbędne umowy. W takich szafkach można trzymać dokumenty w formacie A5. Zwykle są wyposażone w dwie lub trzy szuflady z przegrodą, co pozwala uniknąć bałaganu w dokumentacji pracowniczej.

Eleganckie i funkcjonalne meble do biura

Szukasz mebli do biura, w których pracownicy będą mogli trzymać różne drobiazgi? Postaw na kontenerki, czyli małe szafki na nóżkach i z kółkami. Warto je postawić przy biurku. Nie będą zawadzały, a pracownik będzie miał niezbędne rzeczy pod ręką. Kontenerki nie zajmują zbyt wiele miejsca, a i tak można do nich schować notatki, akcesoria biurowe czy potrzebne dokumenty. Warto również pomyśleć o regałach, zwłaszcza jeśli korzystamy z wielu segregatorów. Możesz również położyć na nich teczki z dokumentami, ustawy, książki i inne materiały, które przydadzą się podczas wykonywania codziennych obowiązków. Wygospodarujmy więc na nie odpowiednią ilość miejsca. Nie będziemy musieli wtedy trzymać ich na biurkach, co pomoże nam się skupić. W ten sposób zaprowadzimy porządek w dokumentach i fakturach. Wysokość i głębokość należy dopasować do wielkości segregatorów. Do przestronnego biura wybierzmy też stoliki kawowe i wygodne fotele. Z ich pomocą stworzymy kącik do relaksu, w którym członkowie zespołu mogą swobodnie porozmawiać.

ukryj